Verkiezingsprogramma D66 Etten-Leur 2022-2026

Beeld: Robert Prins

Voorwoord

In dit verkiezingsprogramma leest u wat wij willen bereiken in de volgende raadsperiode. Maar ook in de jaren daarna want wij denken verder vooruit dan alleen de komende vier jaar.

Wat we willen is nog meer verbinding en vernieuwing. Met creatieve woningbouw en steun voor innovatieve ondernemers. Want dat is goed voor Etten-Leur als energiezuinige en groene gemeente.
Met passende zorg en een goed preventiebeleid. En met steun aan wijk- en jeugdcentra, (sport)verenigingen en culturele instellingen. Want dat zijn de plaatsen waar mensen elkaar ontmoeten. En als gemeente moeten we ervoor zorgen dat dit mogelijk is en blijft.

Als D66 in de gemeenteraad zijn we er om kansen te gebruiken. Dit doen wij in verbinding met u als inwoner, vereniging, organisatie, school en/ of ondernemer. Wij zien hoe belangrijk uw goede ideeën en wensen zijn voor onze gemeente. Daarom zijn wij voor minder regels en is het motto ‘hoe het wél kan’.

Wij staan voor inhoud, samenwerken en kwaliteit. Dit betekent dat we met voorstellen komen en inhoud toevoegen. We durven ook voor toekomstbestendige keuzes te gaan. Dat doen we als D66-fractie met een duidelijk verhaal en in samenwerking met onze collega-raadsleden. Want zo halen we de meeste resultaten.

Een bruisend, groen, duurzaam en sociaal Etten-Leur. Daar staan wij voor! Uw stem op D66 Etten-Leur is dan ook een stem op een toekomst met verbinding en vernieuwing.

Carola Groenen,
Lijsttrekker D66 Etten-Leur

Wilt liever ons programma in PDF? Deze kunt u hier vinden.