Help D66 de grootste progressieve partij in Emmen te worden!

Er staat veel op het spel deze verkiezingen. Wilt u een betaalbare woning in een groene gemeente? Wilt u dat Emmen meedoet in de strijd tegen kansenongelijkheid? Wilt u een gemeente waar uw touwtje nog uit de voordeur kan hangen? Wilt u een frisse, jonge partij die omkijkt naar anderen en verder kijkt naar morgen? Steun dan de verkiezingscampagne van D66 Emmen!

Meer dan ooit is uw inzet nodig.

Meer dan ooit is uw inzet nodig. Op 17 maart 2021 werd D66 mede dankzij uw stem de tweede partij van Nederland. Maar liefst 1,5 miljoen mensen stemden D66. Goed voor 24 zetels. De beste uitslag voor D66 ooit.

Ook nu voeren wij weer campagne.

Ook nu voeren wij weer campagne. Zodat wij ook in Emmen de grootste progressieve partij kunnen worden. Campagnevoeren zorgt ervoor dat steeds meer mensen onze optimistische boodschap omarmen. Voor een land waarin we iedereen vrij laten, maar we niemand laten vallen. U kunt meedoen.

U kunt meedoen.

Voor een goede campagne hebben we namelijk heel veel enthousiaste vrijwilligers nodig, maar ook financiële middelen. Zo kunnen we weer een sterke campagne voeren in zowel online als offline media. Elke stem telt deze verkiezingen, maar ook zeker elke euro.

Uw donatie kunt u overmaken op het volgende rekeningnummer:
NL42 RABO 0145.3811.53 t.n.v. D66 Zuidoost-Drenthe. Vermeld daarbij graag dat het een donatie voor de verkiezingscampagne van D66 Emmen betreft.

Ga het gesprek aan!

Steunt u de campagne liever op een andere manier? Neem dan contact op met onze lijsttrekker en campagnecoördinator Joey Koops, plak een poster van D66 achter uw ramen, deel onze berichten op (social) media en vooral: Ga het gesprek aan! Uw netwerk van vrienden, familie en collega’s is uw grootste kracht.

D66 Emmen kan op 14, 15 en 16 maart 2022 de grootste progressieve partij in Emmen worden. Wij rekenen op uw steun!