Interesse om bestuurlijk actief te worden voor D66 in Dronten?

Op 14, 15 en 16 maart vinden de gemeenteraadsverkiezingen plaats. D66 Dronten hoopt natuurlijk om flink te winnen en bij winst hoort een sterk team van (aspirant) wethouders.

Profiel wethouder

Wij zijn de komende weken op zoek naar geïnteresseerde personen die de ambitie hebben om wethouder te worden. Dit voor het geval dat de verkiezingsuitslag en de coalitie-onderhandelingen in Dronten ons de kans bieden om deel uit te maken van het gemeentebestuur. Hiervoor hebben wij een profiel opgesteld, deze vind je hier:

Kandidaatstellen

Je kan je tot en met 12 maart 2022 aanmelden door een bericht te sturen naar onderstaand e-mailadres als je je kandidaat wilt stellen voor wethouder. Na 12 maart 2022 zal de WAC de aanmeldingen beoordelen en in de week van 14 maart 2022 hoor je van de WAC of je bent uitgenodigd voor een gesprek. De gesprekken zullen tussen 18 en 25 maart 2022 plaatsvinden.

Vragen?

Wil je je aanmelden voor het wethouderschap? Of wil je graag een (digitale) afspraak maken om je vragen over deze functie te stellen? E-mail dan naar [email protected].