Doe mee met D66 Doetinchem

D66 heeft een groeiend aantal leden. Steeds meer leden hebben een actieve rol. We zijn altijd op zoek naar enthousiaste leden die zich willen inzetten. Benieuwd hoe je mee kunt doen? Op deze pagina vind je de mogelijkheden. Word lid en doe mee!

Activiteiten

D66 Doetinchem organiseert het hele jaar door activiteiten. Er zijn themabijeenkomsten over een actueel thema, we gaan met elkaar in gesprek over onze plannen voor Doetinchem en soms is er een borrel of etentje. Bijna alle activiteiten zijn ook toegankelijk voor niet-leden. Kom dus gerust eens langs!

Trainingen

In de vorm van masterclasses, workshops of trainingen besteden we aandacht aan politieke vaardigheden. Het gaat soms om inhoudelijke thema’s als de gemeentefinanciën, maar soms ook om debatteren en het gebruik van social media. Vaak sluiten we voor wat betreft trainingen aan bij initiatieven van D66 in buurgemeenten.

Campagne

Ook buiten de verkiezingen om voeren we campagne. Democratie zit bij D66’ers in de genen. Voor ons bestaat dit uit meer dan alleen de gang naar de stembus. We willen de discussie aangaan en onze standpunten uitdragen. In tijden van verkiezingen, maar ook daarbuiten. Vrijwilligers zijn hierbij van cruciaal belang! Zonder inzet van vrijwilligers, geen campagne. Zin om je steentje bij te dragen in het campagneteam?

Gemeenteraad

Wil je graag een inhoudelijke bijdrage leveren aan de partij? Wil je dat jouw ideeën een plek krijgen in de gemeenteraad?

Team D66 Doetinchem

Team D66 Doetinchem - Beeld: D66 Doetinchem