Lijsttrekker Noord-Holland op bezoek in Diemen

Beeld: D66 Diemen

Amélie Strens, lijstrekker van de provinciale verkiezingen voor D66 in Noord-Holland is op bezoek geweest in Diemen. Samen met D66’ers uit Diemen ging zij langs de deuren om te horen wat er speelt in Diemen en om mensen aan te moedigen om te gaan stemmen.

Diemen Sniep

Amélie ging zaterdag langs de deuren in Diemen Sniep. Veel inwoners vonden het interessant om zo kort voor de verkiezingen te spreken met een lid van de Provinciale Staten. Veel mensen deelden hun zorgen over het klimaat en de woningbouw in Noord-Holland. Maar ook zeer lokale issues kwamen voorbij, zoals afval van de McDonalds dat in de wijk wordt achtergelaten.

Beeld: D66 Diemen

Provinciale verkeizingen

Deze provinciale verkiezingen zijn extra belangrijk. Veel partijen willen liever hun kop in het zand steken dan problemen oplossen. D66 wil geen stilstand, maar vooruitgang. Daarom willen we maatregelen nemen om het klimaat te helpen, de stikstofcrisis aan te pakken, bouwen tegen de woningcrisis en alle kinderen gelijke kansen te geven in het onderwijs. Wil je meer weten? Bekijk dan het verkiezingsprogramma van D66 Noord-Holland.