D66 gaat jutten in Rossum

Rectificatie

D66 doet in de Bommelerwaard al jarenlang mee aan het Maas- en Waaljutten, meestal half oktober gehouden. In een eerder gepubliceerde bericht stond vermeld dat we verzamelen bij de Alemse veerstoep. Echter krijgt D66 vanwege een “dubbele” reservering een ander traject toegewezen. Dit jaar gaan de jutters een traject in Rossum lopen. We verzamelen op zaterdag 19 oktober om 9.00 uur bij het voormalige gereformeerde kerkje aan de Kerkstraat 26 te Rossum, waarna we de prachtige uiterwaarden van Rossum verkennen en schoonmaken.

D66 vindt het belangrijk om deel te nemen aan het Waaljutten omdat het bijdraagt aan een schonere en mooiere leefomgeving. Bovendien biedt het een kans om in contact te komen met de lokale gemeenschap en samen te werken aan een gemeenschappelijk doel.

Het jutten van zwerfafval langs de Waal en Maas is ook een uitstekende kans om kennis te maken met de mensen in de fracties die actief zijn in de gemeenten Maasdriel en Zaltbommel. Maar ook als politiek niet je ding is, je gewoon graag buiten bent, of zorg wil dragen voor onze mooie uiterwaarden, dan ben je van harte welkom aan te sluiten.

Aanmelden is fijn, maar hoeft niet. Stuur een mailtje naar [email protected].