Elly de Vries

Elly de Vries - Beeld: Elly de Vries

Notice: Undefined index: id in /opt/www/www.d66.nl/builds/2025/wp-content/themes/d66/src/Blocks/custom/people-introduction/people-introduction.php on line 16

Notice: Undefined index: id in /opt/www/www.d66.nl/builds/2025/wp-content/themes/d66/src/Blocks/custom/people-introduction/people-introduction.php on line 57

Notice: Undefined index: id in /opt/www/www.d66.nl/builds/2025/wp-content/themes/d66/src/Blocks/custom/people-introduction/people-introduction.php on line 65

Elly de Vries

Notice: Undefined index: id in /opt/www/www.d66.nl/builds/2025/wp-content/themes/d66/src/Blocks/components/people-bullet-point-card/people-bullet-point-card.php on line 17

Notice: Undefined index: id in /opt/www/www.d66.nl/builds/2025/wp-content/themes/d66/src/Blocks/components/people-bullet-point-card/people-bullet-point-card.php on line 56
  • 66 jaar
  • Reeuwijk

Elly volgde de opleiding voor recreatiesociologie aan de NHTV in Breda en daarna de opleiding hoger planologisch onderzoek in Utrecht. Sinds 1998 werkt Elly bij PostNL als manager van de stichting die projecten in het maatschappelijk belang van (ex)PostNL-werknemers verzorgt (o.a. schuldhulpverlening en evenementenorganisatie). Ruime bestuurlijke ervaring deed zij verder op in schoolbesturen en in besturen van sport- en molenverenigingen.
Vanaf maart 2014 is Elly fractievoorzitter in de gemeenteraad. Met veel enthousiasme geeft zij invulling aan het raadswerk. Daarbij toont zij zich een ware generalist, die zich al snel wist in te werken in de diverse dossiers. Elly heeft zich, als onderdeel van de oppositie, laten zien als een kritisch maar vooral ook constructieve politica, die het politieke debat niet schuwt.