Jeroen de Jong

Jeroen de Jong

• 37 jaar
  • Bodegraven

Sinds 2018 woon ik in het prachtige Bodegraven in onze mooie gemeente. Na een aantal jaar in Den Haag gewoond te hebben zochten mijn vrouw en ik een plaats om ons definitief te gaan settelen. Na een korte zoektocht was het duidelijk: Bodegraven werd het. Deze plaats heeft alles wat wij zoeken in een leefomgeving: natuur om in te wandelen, horeca om in te ontspannen, fijne mensen om mee te verbinden en een fantastische bereikbaarheid. Inmiddels is een jaar geleden onze zoon Tias hier ook geboren en vertrouwen wij erop dat hij hier heerlijk op kan groeien.
Als ik in de raad kom wil ik samen met de andere mensen op onze lijst dit enthousiasme inzetten om onze gemeente nog mooier te maken. Want natuurlijk zijn er ook in Bodegraven-Reeuwijk zaken die kunnen worden verbeterd: duurzaamheid, de gemeentefinanciën en de participatie van arbeidsmigranten zijn hiervan enkele belangrijke voorbeelden. Vanuit het sociaalliberaal gedachtegoed van D66 hoop ik mijn steentje bij te dragen aan verbeteringen op deze vlakken en onze gemeente hiermee nog mooier te maken.
Ik hoop dan ook op uw stem en vertrouwen zodat ik de komende vier jaar kan helpen ook van Bodegraven-Reeuwijk een gemeente te maken waarin we iedereen vrij laten, maar niemand laten vallen.