Van 2 naar 4 zetels!

Wat zijn we trots en wat zijn we dankbaar voor alle 1.848 uitgebrachte stemmen op D66 Best! Wij zijn daarmee de grote winnaar geworden van gemeenteraadsverkiezingen 2022!
De 2e partij van Best en een verdubbeling van 2 naar 4 zetels.

Beeld: D66 Best

Kiezers bedankt!

Een fantastisch resultaat na een prachtige campagne. In de eerste plaats bedanken we natuurlijk onze kiezers voor het vertrouwen. Echt elke stem telt. Voor D66 Best, maar zeker ook voor vrijheid. Want hoewel we natuurlijk enorm blij zijn met deze uitslag, werpt de afschuwelijke situatie en oorlog in Oekraïne een schaduw over deze verkiezingen.
Ook bedanken we al onze vrijwilligers en het voltallige campagneteam voor hun onuitputtelijke inzet in de afgelopen weken.

De uitslag

De voorlopige uitslag kun je vinden op de website van de gemeente Best. We feliciteren ook Jongerenpartij JO en PvdA-GroenLinks met de door hun behaalde winst. Zowel VVD, Jongerenpartij JO als D66 Best hebben nu 4 zetels in de gemeenteraad.

Sluit je aan

We zijn donderdag wakker geworden in een progressiever Best. Samen met onze nieuwe fractie gaan we ons vol inzetten voor een mooier en sterker Best. Dat doen we met een jonge en frisse blik. En dat doen we uiteraard samen met jullie!
Wil je met ons meedoen? Sluit je dan aan. Word lid van D66 of neem contact met ons op: [email protected].