Verkeersveiligheid Eilandenboulevard

Tijdens de vergadering van 2 juli heeft de stadsdeelcommissie Centrum een advies ter verbetering van de verkeerssituatie op de Eilandenboulevard aangenomen.

Een brede coalitie van D66, PvdA, GroenLinks en VVD heeft afgelopen dinsdag een advies ingediend met aanvullingen op voornemens van het dagelijks bestuur om de verkeersveiligheid op de Eilandenboulevard beter te borgen. De Eilandenboulevard is de strook Kattenburgergracht, Wittenburgergracht en Oostenburgergracht. Er komen bijvoorbeeld zo snel mogelijk snelheidscontroles en verlichte verkeersborden die zebrapaden aangeven. Je leest het hele advies hier.

Beeld: Hay Kranen

Verder is de opvolgster van Micha Mos bekend: Nienke van Renssen, gemeenteraadslid namens GroenLinks. Mos vertrok eerder naar Almere om daar wethouder te worden.

Wil je meedenken? Stuur je input over alles dat je bezighoudt in je buurt of het Centrum naar de stadsdeelcommissieleden Diederik Brink ([email protected]) of Jeantine van der Feest ([email protected]) (of allebei).

De eerstvolgende vergadering is op 16 juli.