Subsessie Gezondheid van Morgen tijdens landelijk congres

Doe en denk mee over Gezondheid van Morgen op het congres Think like the Jetsons!  Tijdens het 110e landelijke D66 congres op 9 november a.s. vindt er tussen 12.40 en 13.40 uur een subsessie van de thema-afdeling Zorg en Welzijn plaats. Tijdens deze subsessie willen we graag het gesprek met leden van binnen – maar zeker ook van buiten – de gezondheidszorg aangaan over de ‘Gezondheid van Morgen’. Want hoe kijken we naar onze gezondheid en de zorg over 25 jaar? Wat is er dan allemaal mogelijk? We nemen hiervoor The Jetsons als uitgangspunt. Want destijds dacht ook iedereen; dat wat die Jetsons doen, zal nooit gebeuren. En zie nu... Onze speciale gast voor deze subsessie is prof. dr. Ernst Kuiper, voorzitter van de raad van bestuur van het Erasmus MC.   Over Gezondheid van Morgen De thema-afdeling Zorg en Welzijn wil, samen met de Tweede Kamerfractie en de Van Mierlostichting, het voortouw nemen om een nieuw verhaal over de Gezondheid van Morgen op te stellen. Voorop staat dat we de expertise die in onze partij aanwezig is, ten volle willen benutten. Wij zoeken daarom ook de samenwerking met andere D66-afdelingen, bestuurders, deskundigen uit het veld en iedereen die affiniteit heeft met dit onderwerp (niet per se D66’ers) en graag zien dat er op dit terrein een vernieuwend en krachtig geluid ontstaat. Deze subsessie tijdens het congres vormt de aftrap van de activiteiten rondom de ‘Gezondheid van Morgen’. We hopen jullie daarom graag te zien tijdens het congres om mee te denken en te doen!   Praktische informatie Wanneer:         9 november 2019, 12.40-13.40 uur Waar:               D66 congres, Chassé Theater, Breda. Zaal: Cinema 2. Nog geen kaartjes voor het congres? Je kunt je hier aanmelden: https://test-wp2.local/congres-110/congrestickets/ We zien jullie graag op 9 november!