Fractiebezoek aan Monster in teken van sport en beweging

Donderdagavond 21 oktober 2021 bracht de fractie een bezoek aan zwembad De Boetzelaer in Monster. Na een verwoestende brand is dit jaar de nieuwbouw geopend. Hoewel alles nieuw is, voelde het bad nog steeds aan als de ‘oude’ Boetzelaer.
Er werd al druk gebruik gemaakt van de zwemlessen en ook stond de agenda al vol met verjaardagspartijtjes.

Winterviolen

Als dank voor de ontvangst kreeg Leonie twee bakken met winterviolen om de omgeving van het bad wat groener en fleuriger te maken.

Beeld: D66 Westland

Sportpark Polanen

De tweede stop van ons bezoek aan Monster was het sportpark Polanen waar we spraken met het bestuur van de voetbalclub. ⚽ Het weer opstarten van de vereniging na de crisis was het belangrijkste onderwerp. Natuurlijk ging het ook over kunstgrasvelden, onderhoud, jeugd, lhbti-beleid en de toekomst van de vereniging.

Ook hier bood fractievoorzitter Benjamin Hofland twee bakken winterviolen aan om het bestuur aan te sporen om tegels te lichten en te vervangen door planten.

LET OP: auteursrechten ontbreken. S.v.p. de auteursrechten invullen voor deze afbeelding before using it.