Tineke Flinterman door de leden gekozen als lijsttrekker!

De verkiezingen lijken misschien nog wat ver weg, toch zijn we bezig met allerlei voorbereidingen. De eerste grote stap is inmiddels gezet. Op vrijdag 11 juni is Tineke Flinterman door de ledenvergadering gekozen tot lijsttrekker van D66 Soest-Soesterberg. Daarmee hebben wij dus Tineke als onze nummer 1 verkozen van het toekomstige team van kandidaten voor de verkiezingen van 2022.

Over de lijsttrekker

Tineke Flinterman heeft in het dagelijks leven een bureau voor design en communicatie.  Al meer dan 25 jaar woont zij in de gemeente Soest waarvoor zij in 2018 raadslid werd. Tineke: “We werken als partij hard aan de de toekomst van een duurzaam Soest waar het fijn wonen en werken is. Met enthousiasme kijk ik uit naar een een mooi resultaat bij de gemeenteraadsverkiezingen in 2022. ”

De afdeling van D66 Soest-Soesterberg is nu druk bezig met de volgende grote stappen. Het verkiezingsprogramma wordt geschreven en andere kandidaten worden gezocht en gescout. Wil je mee doen? Meld je bij het bestuur of mail de fractie.