Deuren D66 BuurHuis blijven dicht

Helaas kunnen wij het BuurHuis niet gebruiken voor de campagne. Via de gemeente hebben we te horen gekregen dat het pand niet de juiste bestemmingsplan heeft voor wat wij met het pand willen gaan doen. Dus er komen geen activiteiten namens D66 in dit pand.

Voorgeven BuurHuis - Beeld: Tineke

Eerste reactie

We hadden gehoopt dat we op een originele manier campagne zouden kunnen voeren. Helaas blijkt dit dus nu niet te mogen. Als politieke partij kan je dan niet anders dan je hierbij neerleggen. Juist ook voor de politiek gelden er regels, sterker nog, het zijn onze eigen regels. Het is een dure les maar de regels zijn er niet voor niets. We zullen dus vooral weer met onze witte jassen de straat op gaan om de kiezers te bereiken. We gebruiken deze periode nog wel de etalage van de winkel voor onze campagne. Na 16 maart hopen we dat er weer snel een volwaardige winkel in het pand komt, zodat de Van Weedestraat weer een mooie winkel rijker is