Start campagne Europese Verkiezingen!

Beeld: een enthousiaste voorbijganger

Onze vrijwilligers zullen de komende weken met u in gesprek gaan over wat er op het spel staat, maar vooral luisteren naar uw mening over het functioneren en belang van de Europese Unie. Voelt u zich Europeaan, of toch vooral Nederlander of Soester? We roepen u op om vooral te gaan stemmen!

Nog nooit stond er bij Europese verkiezingen zoveel op het spel. Europa zorgt ervoor dat we kunnen leven in vrede, vrijheid en welvaart. Maar extreemrechtse politici als Wilders, Meloni, Le Pen en Orbàn dreigen onze Europese samenwerking te ondermijnen. Wie kiest voor het Nederlandse belang, kiest voor Europa. D66: voor een sterk Europa.

Beeld: x

Aftrap campagne

Zaterdag 11 mei is de start van de lokale campagne voor de Europese verkiezingen op 6 juni. De aftrap is op de Van Weedestraat van 14.00 tot 16.00, de dag van de finale van het Eurovisiesongfestival. Een evenement dat jaarlijks tientallen miljoenen Europeanen voor het scherm verenigt. De D66-fractie van de Soester gemeenteraad zal aanwezig zijn voor vragen over niet alleen de Europese maar ook de lokale politiek.