Afscheid Daniëlle Bondt

Afscheid Daniëlle Bondt Beeld: Fedor Cuppen

Na de verkiezingen kwam D66 Renkum met drie zetels in de gemeenteraad van Renkum. Daniëlle Bondt gaf voor de verkiezingen aan dat zij graag nog een keer als raadslid onderdeel zou willen uitmaken van de fractie van D66 Renkum, maar dat lukte uiteindelijk dus niet. Daniëlle nam afscheid van de Renkumse politiek en daarmee kwam er een einde aan een periode die twaalf jaar geduurd heeft. Gelukkig verdwijnt zij niet helemaal uit beeld en heeft ze aangegeven dat we voor allerlei activiteiten altijd een beroep op haar mogen doen.

Tijdens twee bijeenkomsten stond het afscheid van Daniëlle centraal: tijdens de ledenbijeenkomst op 8 juli en tijdens een etentje met (oud-)fractieleden op 29 september. Behalve dat Daniëlle op die bijeenkomsten centraal stond en zij zeer terecht uitvoerig werd bedankt voor alles wat ze voor de fractie heeft betekend, was het beide keren vooral ook zeer gezellig en bleek dat een ontmoeting van lokale D66-leden steeds laat zien wat een
leuke club mensen er al jarenlang voor zorgt dat het D66-geluid
op een positieve, aan-houdende manier
wordt doorgegeven.

We wensen Daniëlle uiteraard alle goeds toe bij alles wat ze gaat doen en uit het oog is zeker niet uit het hart!