Fedor Cuppen

Fedor Cuppen Beeld: Fedor Cuppen

Fedor is fractievoorzitter en raadslid voor D66 Renkum.

• 52 jaar
  • Oosterbeek
  • Hij/hem

“Ik wil gaan bouwen aan een duurzame samenleving. We moeten gaan zorgen voor een mooie, zekere toekomst voor nieuwe generaties zonder de noden en zorgen voor de huidige generaties uit het oog te verliezen. Dat zijn grote woorden. Wat mij betreft betekenen ze dat we duurzame keuzes moeten maken op het gebied van wonen, klimaat en een inclusieve samenleving. Ook als dat soms pijn doet, moeten we doen wat nodig is. Mensen mogen verwachten dat gedaan wordt wat moet gebeuren. Om het voor iedereen beter te maken, moeten we niet klein blijven denken over de wereld waarin we nu leven, maar groot gaan denken over de toekomstige wereld waarin we willen leven. Luxezaken waar men recht op meent te hebben zullen we ter discussie stellen als dat nodig is. We gaan innovatief en ondernemend zaken aanpakken om de kansen voor alles en iedereen te vergroten. Daarbij moet iedereen mee kunnen doen, niet alleen de kansrijken.

Ik wil voor dit alles gaan en staan vanuit een positieve, optimistische kijk op de Renkumse samenleving en de wereld. Met elkaar blijven praten ook al verschillen we van mening over mogelijke oplossingen. Vanuit dialoog en het eerlijke verhaal samen beslissen hoe de toekomst er voor alle inwoners van de zes dorpen er zo goed mogelijk uit blijft zien. Vanuit kennis van zaken en met respect voor elkaars verschillen wil ik werken aan het goede.

Ik wil verbinden, verduurzamen en verdelen. Ik hoop dat u mij opzoekt als u hierover met mij in gesprek wilt gaan.”