D66 Raalte behoudt zetel in gemeente Raalte

D66 Raalte is blij en trots met het heugelijke feit dat wij ook de komende 4 jaar in de gemeenteraad vertegenwoordigd zijn. Onze lijsttrekker Niels Folgers zal ons progressieve geluid laten horen in de gemeenteraad. Na een maanden lange campagne konden de inwoners van de gemeente Raalte afgelopen week naar de stembus. Met ons verkiezingsprogramma gelukkig en gezond in een betaalbaar huis heeft D66 Raalte haar zetel kunnen behouden en zijn we zelfs gegroeid ten opzichte van 4 jaar geleden. Hiervoor zijn wij jullie enorm dankbaar!

De afgelopen maanden heeft D66 Raalte het fundament voor de komende 4 jaar gelegd. De groep vrijwilligers binnen D66 Raalte is gegroeid van 3 naar 10 personen. Met deze groei is de kennis en expertise binnen D66 Raalte enorm toegenomen. Deze kennis en expertise gaan wij de komende 4 jaar inzetten om onze doelen in de gemeente Raalte te verwezenlijken. D66 Raalte kiest op alle terreinen voor individuele vrijheid voor onze inwoners, en een betrokken overheid met een duidelijke Sallandse identiteit.

Om onze doelen te realiseren kunnen we jou hulp goed gebruiken! Heb jij ideeën over hoe we de gemeente Raalte nog gezonder of gelukkiger kunnen maken of hoe we meer betaalbare woningen kunnen bouwen? Schroom dan niet en spreek ons team aan op straat of neem contact ons op via 06-51934703, [email protected] of via onze social media kanalen.

Op naar een gemeente waarin iedereen gelukkig en gezond in een betaalbaar huis kan wonen!