Eerste Deventer Pride Walk een succes

PRIDE66 liep mee met de Pride Walk bij de eerste Pride Deventer. Een groot succes, niet in de laatste plaats aan mede-organisatoren Susanne Kerkdijk en Paul-Jan Teeken van PRIDE66 Oost-Nederland!

Eerste keer

Van 1 t/m 8 september 2024 is de eerste Pride Deventer. Afgelopen zondag was de Pride Walk. PRIDE66 liep ook mee. Het mooie weer hielp, maar vooral de opkomst van iedereen die de regenbooggemeenschap een warm hart toedraagt maakte het tot een groot succes!

Pride Deventer is nog niet afgelopen. Kijk op de evenementenkalender om te zien wat je nog meer kunt doen.

PRIDE66 Oost-Nederland

Wat het extra bijzonder maakte voor ons, is dat onze actieve dragers van PRIDE66 Oost-Nederland, Susanne Kerkdijk en Paul-Jan Teeken, meehielpen in de organisatie van Pride Deventer. Naast hun podcast, Veilig Jezelf Zijn, dragen zij ook op deze manier bij aan een toekomst waarin iedereen veilig zichzelf kan zijn – overal in Nederland!

Net als Susanne en Paul-Jan kun jij ook meehelpen op jouw manier. Loop mee, steun jouw lokale COC of Pride, of ga draag bij aan politieke vooruitgang en word lid van PRIDE66!