Fractiemedewerker D66 Midden-Drenthe  (drie uur per week, flexibel)

D66 Midden-Drenthe is een enthousiast team dat op zoek is naar een fractiemedewerker met een passie voor de politiek. Wij zoeken dus jou!

Hier herken jij jezelf in

Het belangrijkste is natuurlijk dat je interesse hebt voor de politiek. Je vind het leuk bij te dragen aan een positieve samenleving. Je vindt het leuk om stukjes te schrijven en onze social media inhoud te geven.

Dit is een hele flexibele functie. Je kunt een mooi netwerk opbouwen in onze gemeente en binnen D66 op lokaal, provinciaal en landelijk niveau.

Dit ga je doen

Een fractiemedewerker is de spin in het web van ons team:

• Je beheert onze website en socialmedia-accounts (Facebook, Twitter en Instagram);
  • Je schrijft samen met iemand anders uit het team af en toe stukjes voor onze website;
  • Je houdt onze email in de gaten;
  • Je maakt met ons de agenda en de actielijst voor het tweewekelijkse fractieoverleg;
  • Je ondersteunt bij het maken van afspraken met organisaties, zoals buurtverenigingen of maatschappelijke organisaties in onze gemeente.

Wij zien jou

Wij bieden jou een hele leuke functie voor gemiddeld drie uur per week die je flexibel kunt inzetten. De vaste momenten zijn het tweewekelijkse overleg van het fractieteam (nu op maandagavond op het gemeentehuis). Je vindt het leuk soms ook raads- en commissievergaderingen bij te wonen in het gemeentehuis. De startdatum van de functie is in overleg.
Voor deze functie ontvang je een vergoeding van 90 euro per maand.

Enthousiast?

Mogen we jou verwelkomen als nieuwe fractiemedewerker? Stuur dan een e-mail naar onze fractievoorzitter Arnoud Knoeff via [email protected]. Vragen over de functie of graag even vrijblijvend afstemmen? Dat doet Arnoud ook graag via 06-5711 5925. Als sollicitatie ontvangen we graag je CV en een kort motivatiebriefje.