Trainersbijeenkomst 2024

Op donderdag 12 september organiseert D66 Internationaal weer een trainersbijeekomst voor nieuwe en ervaren trainers! Naast de gelegenheid om bij te praten zal er ook een Training of Trainers (ToT) worden gegeven.

Op donderdag 12 september van 19:00 – 21:30  uur organiseert D66 Internationaal een trainersbijeenkomst op het Landelijk Bureau.

Deze trainersbijeenkomst heeft als doel om onze trainers bij elkaar te brengen, ideeën uit te wisselen en jullie op de hoogte te stellen van de lopende projecten en plannen van D66 Internationaal. Hiermee kunnen wij samen uitzoeken welke van onze projecten het best bij jou passen als trainer.

Daarnaast zal er een ToT worden gegeven door Jordy Nijenhuis.
Jordy Nijenhuis is een storyteller, campaigner, consultant en trainer. Hij is de directeur van Dare to be Grey, een organisatie die tegen polarisatie, radicalisering, desinformatie en hate speech ingaat. Door de jaren heen heeft hij honderden internationale journalisten, communicatie-professionals en NGO personeel training gegeven. ‘Learning by doing’ staat hier vaak in centraal.

Beeld: Jordy Nijenhuis

Ben jij beschikbaar op 12 september van 19:00 tot 21:30? Je kunt je vóór 1 september aanmelden door op de onderstaande knop te drukken:

We zouden het leuk vinden als je er bij bent! Voor vragen of contact kun je ons een e-mail sturen naar: [email protected]

Hopelijk tot dan!

LET OP: auteursrechten ontbreken. S.v.p. de auteursrechten invullen voor deze afbeelding before using it.