Internationale Vrouwendag | 8 maart

Het bestuur van het Els Borst Netwerk Gooi en Vechtstreek nodigt u uit voor de inspiratie-avond: ‘De kracht van kwetsbaarheid’.

Meld je aan vóór 17 februari

Gezien het aantal beschikbare plekken bij Het Huis Van Eemnes (Noordersingel 4, Eemnes) vragen wij u om vóór 17 februari uw (gratis) zitplaats te reserveren via [email protected]. Per e-mailadres is het mogelijk om maximaal twee zitplaatsen te reserveren.

• 19.30 uur | Inloop
  • 20.00 uur | Inspiratie-avond Internationale Vrouwendag
    – Annemarie Den Daas (D66 fractievoorzitter Hilversum) over Internationale Vrouwendag
    – Lokale politica; de eerste vrouwen op de lijst aan het woord
  • Dames Die Raken!
    – Scenes uit de voorstelling ‘De Kracht van Kwetsbaarheid’. Gebaseerd op eigen ervaringen geven ze een kijkje in de impact van leven met een psychische kwetsbaarheid en (zelf)stigma. Eerdere reacties: “herkenbaar, schurend, ontroerend, humoristisch”. Zie ook bijgaande flyer.
  • 21.30 uur | Borrel en napraat

Over het Els Borst Netwerk Gooi- en Vechtstreek

Dit is een regionale afdeling van het van het landelijke Els Borst Netwerk. Dit netwerk is opgericht door D66 voor zelfbewuste vrouwen in de geest van Els Borst. Het doel van het Els Borst Netwerk Gooi & Vechtstreek is het versterken van de positie van vrouwen in politieke en maatschappelijke organisaties.

Mochten 8 maart a.s. de coronaregels dusdanig roet in het eten gooien dan informeren wij u op 18 februari en
komen wij met een PLAN B.

Je bent pas vrij als iedereen dat is. D66 gelooft in gelijke kansen voor iedereen en hulp voor wie het nodig heeft.