Pinetum 1

Harmen en Pim - Beeld: Jarno Deen

Op woensdag 24 augustus konden wij een helpende hand bieden voor Hilverzorg. Pim van den Brink, Harmen Lindeboom en Jarno Deen zijn als begeleider meegegaan met inwoners van verpleeghuis Sint Joseph voor een rondleiding naar het prachtige Pinetum Blijdenstijn. Het was een warme middag maar erg informatief en vooral gezellig. Het was goed om iets meer te weten te komen hoe het er aan toe gaat bij Sint Joseph en natuurlijk om zelf een bijdrage te kunnen leveren.

We kregen deze mogelijkheid via stichting Present Hilversum. Deze stichting zet zich in om vrijwilligers te koppelen aan activiteiten. Sociale activiteiten zoals die van vandaag, maar je kunt ook je handen uit de mouwen steken door bijvoorbeeld iemand te helpen de tuin of een kamer op te knappen. Het was erg de moeite waard om iets te kunnen betekenen voor de inwoners en begeleiders van Hilverzorg.

Als je dus nog een nuttige invulling zoekt voor bijvoorbeeld een teamuitje neem dan eens contact op met de stichting. De link is hieronder te vinden.

Beeld: Jarno Deen