Bekendmaking kandidatenlijst GR2022

Na een formeel proces va kandideren, instellen van een LAC, het houden van interviews met de kandidaten met als resultaat een lijstadvies. De ledenvergadering heeft middels een digitale stemming de definitieve lijst vastgesteld.

De kandidatenlijst D66 Hendrik-Ido-Ambacht is bekend voor de gemeenteraadsverkiezingen 2022.
De afgelopen weken hebben de leden van D66 Hendrik-Ido-Ambacht gestemd op de lijst waarmee D66 meedoet aan de gemeenteraadsverkiezingen op 16 maart 2022 (GR2022). D66-lijsttrekker Marijke Gommans-Dane is trots op de lijst en kijkt ernaar uit om met dit mooie team een prachtig verkiezingsresultaat  te behalen.

Ook het afdelingsbestuur is verheugd over de door onze leden gekozen lijst. Al onze kandidaat-raadsleden zitten vol ambitie en willen zich met hart en ziel inzetten voor Hendrik-Ido-Ambacht.
Aan het samenstellen van de kandidatenlijst is een uitbreid intern verkiezingsprogramma volgens landelijke richtlijnen gevolgd.
Onze kandidatenlijst bestaat uit personen die een mix vormen van oud en nieuw samen met een  evenwichtige mix aan competenties en een diversiteit aan achtergronden.
De volledige D66-kandidatenlijst voor de gemeenteraads-verkiezingen is als volgt:

1. Marijke Gommans-Dane.
2. Marcel de Groot.
3. Hans Neijman.
4. Sema Ozkan
5. Ed Lips.
6. Daphne Scheurwater.
7. Margreeth van Herpen-Jiskoot.
8. Helmie Ottenheijm
9. Dicky Mol
10. Frank Verbrugge

N.B. Op de foto ontbreken Ed Lips, Helmie Ottenheijm en Margreeth van Herpen-Jiskoot.

LET OP: auteursrechten ontbreken. S.v.p. de auteursrechten invullen voor deze afbeelding before using it.