8 maart Vrouwendag

Op dinsdag 8 maart a.s. organiseert de regionale afdeling van het Els Borst netwerk traditiegetrouw weer een bijeenkomst ter gelegenheid van Internationale Vrouwendag.

Inspiratieavond

Lokale vrouwelijke politici zoals Annemarie Den Daas (fractievoorzitter Hilversum) spreken over internationale vrouwendag en de kracht van kwetsbaarheid in de politiek. De avond wordt opgeluisterd met scenes uit de voorstelling “De Kracht van Kwetsbaarheid” door theatermakers Carla Kalhorn en Dieuwke Tazelaar. Soms schurend of ontroerend, dan weer humoristisch of informatief. Tot slot is er een interactief programma met borrel en napraten.

Meld je aan!

Het doel van het Els Borst Netwerk Gooi & Vechtstreek is het versterken van de positie van vrouwen in politieke en maatschappelijke organisaties. Deelname aan deze bijeenkomst is gratis. Reserveer wel tijdig een (maximaal 2) zitplaats(en) via [email protected] of klik op het pijltje hieronder.

Let op! De nieuwe locatie voor deze bijeenkomst is Theater aan de Brink, Brink 29 in Laren. Inloop vanaf 19.30 uur.