D66 Diemen voor Europa de wijk in

Donderdag 6 juni mogen we weer naar de stembus. Deze verkiezingen gaan over onze toekomst in Nederland. Wat D66 betreft is de Europese Unie aan het einde van die periode groener, welvarender en veiliger dan ooit tevoren. D66 Diemen ging de afgelopen weken de wijken van Diemen in om hierover in gesprek te gaan met Diemenaren en Diemenezen.

De wijk in

D66 Diemen ging de afgelopen weken in gesprek in de Sniep, Ruimzicht West en in de Biesbosch. We spraken veel inwoners die zich zorgen maakte. Over de toename van extreem rechts, over het klimaat, de economie en over onze veiligheid. Allemaal onderwerpen waar we in Europa mee aan de slag moeten en kunnen.

Sterk
voor
Neder­land

D66 staat voor een sterk Europa. Voor onze veiligheid, onze welvaart en onze vrijheid.

Voor het eerst sinds lange tijd staat de veiligheid van Europa weer onder druk. In Oekraïne vechten ze voor hun eigen én onze vrijheid. Alleen als we als Europa solidair zijn met elkaar en Oekraïne kunnen we de agressie van Poetin stoppen. Daarom staat D66 voor een sterk Europa.

D66 is de enige klimaatpartij die niet alleen praat over klimaat, maar ook echt de nek uitsteekt om voor verbetering te zorgen. Klimaat is bij uitstek een onderwerp dat we gezamenlijk in Europa moeten oppakken. CO2 en milieuvervuiling stopt immers niet bij de grens. Daarom staat D66 voor een sterk Europa.

D66 streeft naar een groen en welvarend Europa. We benutten alle kansen om onze economie te versterken en van handel te profiteren. Daarmee investeren we in onze economie en onze bedrijven, en in voor de banen en portemonnee van Nederlanders. Europa biedt kansen om te investeren in de toekomst en de bestaanszekerheid van Nederland. Daarom staat D66 voor een sterk Europa.

Kijk voor meer informatie op: D66 in Europa — Sterk Europa voor Nederland

Beeld: Onitcha Ramautarsing