Afscheid Karin Overre
Aantreden Niek Roozenburg

Op de algemene afdelingsvergadering (AAV) op 27 maart 2024 namen we afscheid van secretaris Karin Overre en werd Niek Roozenburg benoemd tot algemeen bestuurslid

Op de goedbezochte ledenvergadering van D66 in Kunstgarage Franx werd het Jaarverslag 2023 besproken. Ook werd afscheid genomen van Karin Overre, die na twee termijnen stopt als secretaris van de afdeling. Karin werd bedankt voor haar inzet en betrokkenheid door voorzitter Robin Paalvast met een mooie speech, waarin hij memoreerde dat ze al heel lang actief is binnen D66 Zoetermeer. Zo was ze onder andere commissielid in de gemeenteraad en lid van de Afdelingsverkiezingscommissie (AVC). Robin Paalvast: “Dank Karin dat je ons als bestuur steeds goed liet functioneren door de verslagen en planningen die je maakte, maar vooral ook door je enthousiaste inbreng.”

Niek Roozenburg treedt toe tot het bestuur als algemeen bestuurslid. Hij was actief binnen D66 Den Haag. Nu hij inmiddels in Zoetermeer woont wil hij zich graag hier inzetten. Niek heeft ervaring als gemeenteraadslid in Den Haag en was de laatste jaren actief als campagnecoördinator in Scheveningen. Robin Paalvast: “Fijn dat je toetreedt tot het bestuur Niek! We maken graag gebruik van je kennis en ervaring.”