De laatste loodjes

De stembussen zijn open! De afgelopen tijd is er veel campagne gevoerd. Nu is het de tijd aan de kiezers om hun stem te laten horen!

Debatten

Donderdag 10 maart heeft Rogier deelgenomen aan het Lijstrekkersdebat in Opende. Dat debat is hier terug te kijken. Denny Boersma kwam in actie tijdens een debat in Visvliet.

Rogier van ’t Land - Beeld: Annelie Bonnet

12 en 13 maart

Op zaterdag 12 maart was het campagneteam aanwezig in Oostwold en Leek. Vervolgens heeft het campagneteam samen met David Vos (Fractieondersteuning van de Provinciale Statenfractie) een bezoek gebracht aan de HJC Manege in Tolbert. Dit was op uitnodiging van de stichting Westerkwartier Paardenkwartier. Aansluitend zijn de straten van Tolbert schoongeprikt. Op zondag is Aduard aangedaan door het campagneteam.

Prikken in Tolbert

Jochum Sipma, David Vos, Annelie Bonnet en Rogier van ’t Land - Beeld: Koos Winter

OV-punten

Maandag en dinsdag ochtend moest ons campagneteam vroeg uit de veren, zodat zij appels en flyers uit konden delen op verschillende OV-punten in de gemeente. Veel reizigers hadden zo een gezond begin van de dag.

Station Zuidhorn

Janny de Weijs, Han Schiphuis en Rogier van ’t Land - Beeld: Onbekend