Werner Kupers

Beeld: A. Van Helmond

Werner Kupers is sinds 2018 actief als steunfractie lid. In het dagelijkse leven is hij Sr. Project manager R&D Robotisering.

• 58 jaar
  • Weert

D66 Weert staat voor een no-nonsens aanpak en dit past bij mij. De Speerpunten van D66 zijn: onderwijs, cultuur, duurzaamheid en innovatie. Waarbij iedereen de kans en de ondersteuning moet krijgen om deel te nemen in Weert. Mijn liberale instelling sluit dus niemand uit maar zoekt de verbinding op om oplossing te vinden en te creëren daar waar anderen alleen obstakels zien of niet verder komen. Soms lastig maar wel om in alle eerlijkheid iedereen als Weertenaar, of ondernemer verder te helpen om te groeien en ontwikkelen.

Op een mooie zomerse dag de binnenstad van Weert, waar je op een gezellig terras met een goed glas wijn goede gesprekken met de elkaar kunt voeren.
De prachtige Weerter bossen waar het in elk jaargetijde wat heeft, om te wandelen, te sporten en te ontspannen.

Als woon en werk stad een aanvulling te zijn op de regio, waarbij we onze eigen koers kiezen. Waarbij cultuur en goed leven niet ondergeschikt wordt gemaakt aan de competitie met andere in de regio.

Internationalisering voor de MKB en bereikbaarheid van alle grote innovatie hotspots.

Het verkwanselen van kostbare natuur en gronden aan grote logistieke centrums of bedrijven die niets toevoegen of brengen voor Weert en de Weertenaar. Inwoners te ondersteunen om concreet duurzaam te laten bouwen, ruimte te geven in het woonbeleid.
Het Weerter culturele leven toegankelijk te houden en het Centrum met zijn uitdagingen met de Weertenaar samen vorm te geven tot dat wat Weert zo uniek maakt.

D66 betekent voor mij, niet alleen maar met zijn alle de uitdagingen aan gaan.

Sta niet aan de zijlijn maar ga het gesprek aan. Alle kleine beetjes helpen, het zijn niet alleen de grote acties die er toe doen. Ik spreek u graag om u ideeën vorm te geven in Weert