Schouders eronder, voor Wageningen

Bericht van onze lijsttrekker Maud Hulshof over de verkiezingsuitslag.

D66 Wageningen bedankt iedereen hartelijk voor het vertrouwen in D66 Wageningen. We feliciteren GroenLinks, PvdA en Connect met hun verkiezingsresultaten. Ondanks dat onze fractie kleiner zal zijn dan voorheen, zullen we vol blijven inzetten voor een groene, inclusieve en vernieuwende stad. We zullen werk blijven maken van de woningcrisis, de cultuur en sport versterken, zorgdragen voor het duurzame en sociale gezicht van de stad en inzetten op het verder ontwikkelen van de economie, waarbij we blijven inzetten op de financiële balans voor de stad. We zullen ervoor zorgen dat de mensen die gekozen hebben voor D66 zich gehoord voelt en dat zij zich goed vertegenwoordigd voelen.

Als fractie, bestuur en campagneteam zullen we evalueren om zo een volgende keer een beter resultaat neer te zetten.

Als D66 Wageningen zullen we met de andere fracties samenwerken om onze stad nog mooier te maken. Want alleen door samen te werken kunnen we onze stad echt verder ontwikkelen.

We gaan de draad weer op pakken binnen de nieuwe verhoudingen in Wageningen en we hopen vooral jullie als leden snel weer te ontmoeten.