Dion Meuwissen

• Sint-Oedenrode
  • Vught
  • Hij/hem

Ik heb een partner en ben werkzaam als zelfstandig adviseur.

D66 past helemaal bij deze tijd van veranderingen. De uitgangspunten van D66 zijn een goede basis om tot oplossingen te komen, op basis van concrete en realistische ideeën. Voor mij zijn persoonlijke vrijheid en zelfbeschikking essentieel. D66 maakt geen onderscheid maar heeft een brede kijk op de samenleving en de BV Nederland, met nadruk op goed onderwijs, internationale samenhang en duurzaamheid.

Vught heeft veel te bieden: een prettige woonomgeving, veel faciliteiten en een gezellige sfeer. De ligging dicht bij Den Bosch en de groene omgeving maken het een fijne plek om te wonen. Een dorp met voldoende ‘stad’ om te blijven boeien.
D66 is duidelijk aanwezig in Vught, Helvoirt én Cromvoirt als een actieve, groene en groeiende partij. Vernieuwend, doortastend en oplossingsgericht.

Vught zal op veel plekken tijdelijk in een bouwput veranderen voor een nieuw centrum en om ruimte te geven aan economische groei van Nederland, door de verdieping van het spoor. Dit moet samengaan met het uitbouwen en verduurzamen van de toppositie van Vught. Optimaal leefbaar én levendig, gezond, werkbaar en toegankelijk. Het op niveau houden van uitstekende voorzieningen. Een gemeente die nog meer actief ruimte en ondersteuning biedt aan haar huidige en toekomstige inwoners. Ruimte en ondersteuning die optimaal aansluit bij de werkelijke behoeften. We moeten sneller verduurzamen en de jeugd optimaal kansen bieden. Dit is de toekomst van Vught.