D66 Veere lanceert podcast

De eerste aflevering van De Veerse Politieke Pitcast is te beluisteren. In deze podcast praten D66-fractievoorzitter Jacco van Maldegem en D66-commissielid Marion van Stiphout over de lokale politiek, geven een kijkje achter de schermen en vertellen ze over lastige dilemma’s waarmee ze zelf worstelen.

Verkeer Grijpskerke

In de eerste aflevering blikken Van Maldegem en Van Stiphout terug op het eerste jaar waarin D66 weer terug is in de Veerse gemeenteraad en kijken ze vooruit naar de raadsvergadering van 28 september. In die vergadering staat onder andere de verkeersproblematiek in Grijpskerke centraal en de toekomst van mini-campings in Veere.

De Veerse Politieke Pitcast

Beeld: D66 Veere

Roerig zomerreces

Speciale aandacht is er voor de lokale politieke zomer van 2023, waarin raadsleden hun vakantie moesten onderbreken om een lek in de lokale regels te dichten. Van Maldegem en Van Stiphout praten ook over het onderzoek dat liet zien dat het draagvlak voor het toerisme onder inwoners daalt.

Over de politieke arena

De naam van de podcast (‘pit’) is uiteraard een verwijzing naar de politieke arena, waarover Van Stiphout en Van Maldegem praten.

Luister via Spotify

Van Maldegem en Van Stiphout zullen de Veerse lokale politiek regelmatig bespreken. De Veerse politieke pitcast is te beluisteren via Spotify. Je vindt de aflevering hier.

Abonneer je op de Veerse politieke pitcast en mis geen enkele aflevering!