Lid worden

Met meer dan 600 leden houden wij ons actief bezig met beleid en ontwikkelingen die betrekking hebben op onze leefomgeving en mobiliteit.

Lid worden

Geloof jij een bijdrage te kunnen leveren aan een sterke D66-visie, of ben je gewoon geïnteresseerd in de onderwerpen?

Deelnemen aan de Thema-afdeling Ruimte en Mobiliteit? Doe mee en meld u nu aan voor de thema-afdeling!

Bestuur

Het bestuur is verantwoordelijk voor het goed functioneren van de thema-afdeling. Voor vragen over de afdeling en haar activiteiten kunt u altijd mailen naar [email protected]

Thema-afdeling Ruimte en Mobiliteit is een platform waar leden inhoudelijk met elkaar kunnen discussiëren over onze fysieke leefomgeving. Deze is continu in beweging. Meer dan ooit vragen we ons af ‘hoe willen we dat ons land er straks uitziet?’. Hoe passen we bijvoorbeeld hernieuwbare energie ruimtelijk in? En welke ruimte bieden we aan mobiliteit en hoe gaan we mobiel om met onze ruimte? Denk jij met ons mee over de ontwikkeling van ons fysieke domein?