Debatavond Nijeveen

Terugblik op een interessante debatavond

2 Maart was het dan zover, een debatavond en voor het eerst in héél erg lange tijd weer echt in contact met de inwoners. De zaal was goed gevuld. Nijeveen was uitgelopen.

Er volgde een mooi debat. Andries Ophof was de debatleider, de interactie met de mensen in zaal was prima.

Nijeveen staat voor uitdagingen. Het wil graag haar eigen dorpse karakter houden maar het wil ook graag, net als in de “stad”, gelijke voorzieningen voor haar inwoners. Dat wringt, niet alles kan. De stad Meppel komt steeds dichterbij, Nijeveen breidt uit. Er zullen keuzes en aanpassingen gedaan moeten worden om tot een goed evenwicht te komen.

Er werd her en der nogal wat verkiezingsretoriek gebruikt door verschillende partijen, gelukkig kijken de Nijeveners daar wel doorheen.

D66 bedankt Nijeveen voor het mogelijk maken van deze avond. Beloftes richting de toekomst doen we niet behalve dat we ons 100% in zullen zetten voor de belangen van de inwoners van Nijeveen! Vorig jaar haalden we een score van 11,2 % procent in de Schalle. We doen een oproep aan iedereen in Nijeveen die D66 een warm hart toedraagt, te gaan stemmen op 14, 15 of 16 maart om het geluid van D66 in onze gemeente meer te laten horen.

We doen het “Met elkaar, voor elkaar”!