De basis is gelegd!

D66 Hulst heeft bij de gemeenteraadsverkiezingen 1 zetel gewonnen. We zijn enorm blij dat we het sociaal-liberale geluid van D66 nu ook in de gemeenteraad van Hulst kunnen laten horen. Daarvoor willen we alle kiezers van harte bedanken.
Op basis van voorkeurstemmen heeft Margie Nijs recht op deze zetel. Zij heeft echter besloten de zetel door te geven aan de lijsttrekker, Pieter de Bruijn. “Ik heb bewust niet voor de rol van lijsttrekker en fractievoorzitter gekozen en ambieer deze rollen ook niet. Ik had graag een 2e zetel aanvaard als we op 2 of meer zetels waren uitgekomen. Nu zal ik me met veel enthousiasme op commissiewerk richten en natuurlijk Pieter ondersteunen”, geeft Margie aan. “Ik voel me door de vele stemmen gesterkt en zal het in mij gestelde vertrouwen inzetten om het programma van D66 binnen de gemeente te realiseren.”
We hebben er zin in om als fractie aan de slag te gaan. Een mooie basis voor een bredere vertegenwoordiging van D66 in Hulst is nu gelegd.