Verkiezingscampagne voor de Provinciale Staten is van start gegaan

Afgelopen zaterdag 18 februari is de D66 campagne voor de Provinciale Statenverkiezingen van start gegaan in onze regio. Dit gebeurde door een zogenaamde ‘zwerm’ van D66-leden uit de regio Gooi en Vechtstreek en D66 kandidaat-leden uit de provincie Noord-Holland.

Beeld: Sawan Bruins

Aftrap 18 februari

De aftrap was op de Huizer markt waar al om 9:15 de ‘zwerm’ bij elkaar kwam om daar te flyeren. Hoewel het weer niet al te best was, zat de stemming met al die D66-ers er gelijk goed in. Van de markt in Huizen ging de ‘zwerm’ naar Bussum om daar in het centrum te flyeren. In de middag eindigde de zwerm op de Groest in Hilversum. Daar voegde zich ook Jan Paternotte en lijsttrekker Amélie Strens zich bij het gezelschap en trok flyerend door Hilversum. We kijken terug op een zeer geslaagd event.

Online verkiezingsbijeenkomst 7 maart

De campagne gaat natuurlijk verder. Op 7 maart is er een online bijeenkomst waar het verkiezingsprogramma wordt besproken. Hier zijn zowel leden als niet-leden van harte welkom.We beperken ons natuurlijk tot de onderwerpen die op provinciaal niveau spelen.

De bijeenkomst is van 20:00 – 21:30 via Zoom. Je kunt je aanmelden via onderstaande link, geef daarbij je voorkeur voor de onderwerpen op.

Campagnedag 11 maart

Op zaterdag 11 maart zullen we wederom met de regio en provinciale staten kandidaten in een zwerm door de regio trekken.
Ook de afdeling Huizen zal dit met een stand en de groep flyeraars ondersteunen. We lopen door de straten en zorgen dat we goed zichtbaar zijn. We delen flyers uit, voor kinderen hebben we een D66 potlood of een appel, we doen een kort praatje met geïnteresseerden en roepen iedereen op om vooral te gaan stemmen!

Het programma voor die dag ziet er als volgt uit:

• 9:30 – 10:45 uur markt Naarden
  • 11:00 – 12:30 uur markt Huizen (tegenover Albert Heijn)
  • 12:45 – 13:30 uur centrum Laren
  • 13:45 – 14:30 uur centrum Bussum
  • 15:00 -17:00 uur centrum / Groest Hilversum
  • 17:00 uur einde met borrel!