Valentijnstaarten voor vrijwilligers van de Verbinding

Traditiegetrouw brengt D66 Den Helder op Valentijnsdag een bezoek aan een organisatie om de vrijwilligers een hart onder de riem te steken en ze te bedanken voor hun inzet. Vorig jaar werd een bezoek gebracht aan het Odensehuis en in de jaren ervoor werden bezoeken gebracht aan o.a. het Internationaal Vrouwen Centrum, Stichting Nautische Monumenten en het soepfietsproject van het Leger des Heils.

Dit jaar werd een bezoek gebracht aan het Ontmoetingscentrum ‘De Verbinding’ in Julianadorp waar de vrijwilligers konden genieten van een aantal heerlijke taarten meegenomen door een delegatie van het bestuur en fractie van D66 Den Helder (Jan Dop als afdelingsvoorzitter, Gré de Vries als fractie-assistent, Henk Most als commissielid en Hans Verhoef als gemeenteraadslid).

Ontmoetingscentrum ‘De Verbinding’ en Restaurant ‘Samen zijn’ zijn een begrip in het in Julianadorp.  De grote groep vrijwilligers zorgt er al jaren voor dat er activiteiten worden georganiseerd voor ouderen in het ontmoetingscentrum. Met de grote groep vrijwilligers werden goede gesprekken gevoerd onder het genot de heerlijke vlaaien en het bezoek werd dan ook zeer gewaardeerd!

Namens D66 Den Helder dank aan de vrijwilligers !