CVV Zwervers en SVS krijgen groen licht voor nieuwe velden

Het is officieel: de voetbalverenigingen CVV Zwervers en SVS krijgen kunstgras. Op 13 november heeft de gemeenteraad unaniem de begroting vastgesteld. Hierdoor zal de transformatie van één grasveld per club naar kunstgras plaatsvinden voor beide clubs. Met deze aankondiging heeft D66 Capelle een verkiezingsbelofte ingelost, en D66 kan nu met trots zeggen dat zij haar woord heeft gehouden.

Meer voetbaluren

D66 fractievoorzitter Zinho Schelkers deelde zijn enthousiasme over het nieuws: “D66 beloofde bij de verkiezingen dit te realiseren en nu is het zover! Dat betekent minder afgelastingen en meer voetbaluren voor zowel CVV Zwervers als SVS.”

D66 bevordert sport en bewegen

Sporten en bewegen zijn belangrijk voor zowel jong en oud. Het houdt ons vitaal, bevordert sociale cohesie en het is ook heel leuk! De gemeente heeft een belangrijke rol om dit mogelijk te maken. Door de nieuwe kunstgrasvelden dragen we bij aan een oplossing voor de capaciteitsproblemen bij de voetbalverenigingen.