D66 zoekt campagnecoördinator

Op 15 maart staan de verkiezingen voor de Provinciale Staten op de planning. Hiervoor gaan we ook in Capelle aan de slag om een mooie campagne op te zetten. Om dit in goede banen te laten lopen, zijn we nog opzoek naar een campagnecoördinator.

Wat doet een campagnecoördinator?

Een campagnecoördinator is verantwoordelijk voor het begeleiden van de lokale campagne voor de Provinciale Staten. Jij zorgt ervoor dat al onze vrijwilligers op een effectieve manier worden ingezet en dat we onze middelen optimaal benutten. Dit doe je natuurlijk niet alleen, maar met andere enthousiaste vrijwilligers en het bestuur.

Hoeveel tijd kost het om campagnecoördinator te zijn?

In de maand februari zul je hier tussen de 2 en 4 uur per week mee bezig zijn. Rond de verkiezingen is dit iets meer, ook afhankelijk van je beschikbaarheid.

Wie kunnen zich aanmelden als campagnecoördinator?

Om campagnecoördinator te kunnen worden moet je lid zijn van D66 Capelle aan den IJssel. De vacature staat ook open voor D66 leden die in een andere gemeente wonen maar wel een aantoonbare band hebben met Capelle, bijvoorbeeld omdat ze er in het verleden hebben gewoond.

Hoe meld ik me aan voor de functie van campagnecoördinator?

Je kan je interesse laten blijken door een e-mail te sturen naar [email protected]. We gaan dan graag met je in gesprek om te zien of deze functie wat voor jou is. We ontvangen je reactie graag voor 24 januari.