Hans van Halem

• 80 jaar
  • Haarlem
  • Heiloo

D66 is onmisbaar in de lokale politiek. Bijvoorbeeld als het gaat om transparantie van het openbaar bestuur. D66 zet zich in om te voorkomen dat besluitvorming ondoorzichtig is en niet in de openbaarheid plaatsvindt. Daar moeten we blijvend
alert op zijn.

Geloofwaardigheid van de politiek vergroten is één van de doelen waar ik me voor in wil zetten. Ook wil ik ervoor zorgen dat er makkelijkere procedures komen om woningen voor jongeren en ouderen te realiseren. En in Heiloo wil ik de verkeersproblematiek helpen oplossen. Naast omschakelen naar duurzamere auto’s betekent dat ook werken aan een randweg om de drukte in het dorp te verminderen.

Wat betekent D66 voor jou?
D66 heeft de spirit om verschil te maken en stimuleert mensen om verandering te realiseren. Op de beleidsterreinen ruimtelijke ordening, verkeer, zorg, milieu en duurzaamheid hebben we veel ideeën.

Er is een enthousiaste nieuwe ploeg die zich
voorbereidt voor de nieuwe gemeenteraad In Heiloo. We hopen daar na de verkiezingen met minstens vier D66-ers aan de slag te kunnen gaan.