Gezocht: Fractieondersteuner D66 Brummen – Eerbeek

Denk jij wel eens na over de buurt waar je woont en wat anders en beter kan? Welke kansen zie jij als je naar de supermarkt of een restaurant loopt? Hoe zit het met de verduurzaming? Het lokale woonbeleid, het onderwijs? Sport, recreatie en/of cultuur?

Vind jij politiek interessant en wil jij meewerken in een dynamische omgeving aan een groen, divers en sociaal Brummen? D66 is op zoek naar een fractieondersteuner!

Wat jij kunt vinden bij ons

Als fractieondersteuner doe je mee! Samen met de fractie en een aantal andere D66’ers die de fractie ondersteunen bereid je als team de vergaderingen voor en ben jij volwaardig onderdeel van alle activiteiten van onze fractie en lokale afdeling. Qua tijdsbesteding kun je denken aan ongeveer 4 uur per week. Als fractieondersteuner ontvang je een maandelijkse vergoeding voor je werkzaamheden.

Waar moet ik aan voldoen?

Het belangrijkste is een nieuwsgierige en proactieve houding. Ook als je weinig ervaring hebt binnen D66 kun je je interesse tonen in de rol van fractieondersteuner. Deze rol kan een goede manier zijn om actief te worden binnen de lokale politiek!

D66 in onze gemeente

Onze fractie bestaat uit Daniëlla Magermans, Merijn van As en Mark Holtslag. De D66-fractie maakt deel uit van de coalitie en is met Ingrid Timmer vertegenwoordigd in het college van B&W.

Beeld: D66

Meld je nu aan!

Wil jij samen met ons het verschil maken?
Neem contact op met Daniëlla Magermans per mail

D66 Brummen - Beeld: D66 Brummen