D66 Barendrecht trapt feestelijk de campagne af

Zaterdag 25 januari  trapte D66 Barendrecht de campagne af voor de gemeenteraadsverkiezingen van 19 maart aanstaande. Met het aansnijden van een D66 taart verrichte lijsttrekker Ingeborg Monhemius-van der Veen de officiële en feestelijke start. Samen met andere kandidaat raadsleden heeft D66 een inhoudelijk zeer deskundig en ijzersterk team en een goed programma om de uitdagingen in de periode 2014-2018 aan te kunnen. Monhemius benadrukte in haar speech de belangrijkste thema’s voor D66 Barendrecht; onderwijs en ondernemerschap, innovatie, duurzaamheid en zorg en welzijn. Daarnaast gaf zij aan dat D66 cultuur belangrijk vindt. De komende jaren wil de partij zich inzetten voor een toekomstbestendige bibliotheek waar naast papieren boeken ook e-books geleend kunnen worden. De feestelijke aftrap van de campagne en alle activiteiten in de komende periode laten zien dat D66 Barendrecht klaar en enthousiast is voor de verkiezingen en de raadsperiode daarna.