D66 Apeldoorn ondersteunt de actie ‘Pak ze in deze winter’ van Stichting Leergeld

D66 Apeldoorn roept inwoners van Apeldoorn op om de actie “Pak ze in deze winter” van Stichting Leergeld voor warme winterkleding voor kinderen te ondersteunen met de 75 euro belastingteruggave die iedere inwoner volgend jaar van de gemeente ontvangt.

LET OP: auteursrechten ontbreken. S.v.p. de auteursrechten invullen voor deze afbeelding before using it.

Bouwien ten Bokum,
fractievoorzitter D66 Apeldoorn:

“Wij zijn blij met het initiatief van de gemeente om in deze tijd, waarin veel huishoudens minder te besteden de gemeentelijke lasten voor dit jaar te verlagen. Het staat daarmee eenieder vrij om met dit budget te doen wat zij/hij wil doen: uitgeven aan een extraatje, aan de spaarrekening overmaken, besteden aan de kinderen of, voor degene die het kunnen missen, aan een goed doel. Dat wil D66 graag ondersteunen. Want voor diegenen die het bedrag wensen te doneren aan de gezinnen die het het zwaarst hebben, kunnen we er gezamenlijk meer mee dan ieder individueel.”