Drie genomineerden Conciërge van het Jaar-verkiezing bekend!

Simon, Danny of Frank? Wie wordt de Almeerse conciërge van 2022?

Beeld: D66

De drie genomineerde conciërges van het jaar!

De genomineerde conciërges voor dit lustrumjaar zijn in geheel willekeurige volgorde: Simon van Broekhuizen van Olivijn, Danny ter Averst van het OPDC en Frank Markus van Aeres. De verkiezingen worden dit jaar voor de tiende keer georganiseerd door D66 Almere om aandacht te geven aan conciërges.

91 ontroerende nominaties

“We hebben dit jaar weer ontzettend veel inzendingen binnen gekregen. In totaal zijn er 91 nominaties ingestuurd door leerlingen, ouders en docenten met leuke anekdotes en zelfs tekeningen” vertelt Spencer Alberg, raadslid D66 Almere. “Het was daarom absoluut niet makkelijk voor onze vierkoppige jury om een winnaar te kiezen. Er zaten heel veel mooie een bijzondere verhalen tussen van mensen die hun conciërge in het zonnetje willen zetten. Uiteindelijk hebben we besloten om Simon, Danny en Frank te nomineren voor de titel conciërge van het jaar 2022.

Uitreiking dinsdag
14 februari

Dinsdag 14 februari wordt de beker uitgereikt aan de winnende conciërge door juryleden Meke Smeulders en Spencer Alberg van D66 Almere.