D-Café 8 juni

Normaal houden we iedere eerste donderdag van de maand ons D-Café. In verband met een bomvolle raadsagenda deze maand houden we in mei ons D-Café een week later op donderdag 8 juni mei om 20.00 uur in Oerkroeg Schiller in Aalten. Onder het genot van een drankje wordt er “met de benen op tafel” onder leden en gasten gediscussieerd over zaken die er recent hebben gespeeld in de gemeenteraad of er binnenkort op stapel staan.

Onderwerpen

Dit keer kijken we terug op het debat over het sportbeleid waar ons voor voorstel voor een verkenning voor herstel van het buitenbad ’t Walfort en een nieuw zwembad tussen Aalten en Dinxperlo unaniem gesteund werd door de raad. Verder over de debatten over versnelling van de woningbouw. Deze maand staat Dinxperlo prominent op de agenda met het centrum plan en de nieuwe wijk Beggelder. Verder ook Aalbers, BMC en financiële perikelen van de gemeente. Hapjes en drankjes zijn weer aanwezig, dus wees welkom!