Agenda D66 activiteiten

Er worden gedurende het jaar verschillende activiteiten georganiseerd door D66. Onze eigen activiteiten houden we uiteraard bij op deze website. Maar de landelijke organisatie organiseert nog veel meer activiteiten door het hele land. D66 Noord-Holland is ook actief. Op deze pagina de links naar de betreffende pagina’s die meer informatie bevatten.

D66

Veruit de meeste activiteiten zijn zowel toegankelijk voor de leden van D66 als ook voor niet-leden. De informatie met betrekking tot de individuele activiteiten is te vinden door even door te klikken op deze pagina.

Er worden ook veel activiteiten georganiseerd door de verschillende themagroepen binnen D66. Voor informatie hierover moet je via mijnd66.nl aanklikken dat je geïnteresseerd bent om informatie te ontvangen van de betreffende themagroep.

D66 Noord-Holland

D66 Noord-Holland organiseert ook regelmatig bijeenkomsten rond een thema, of regelmatig terugkerende borrelmomenten. Alle informatie daarover is hier te vinden.

D66 Amsterdam

D66 Amsterdam organiseert regelmatig bijeenkomsten die mogelijk ook interessant zouden kunnen zijn. Aangezien we op een steenworp afstand wonen is een bezoekje aan hun activiteiten mogelijk ook een optie. Klik hier.