Waarom heb jij D66 gestemd?

D66 krijgt er een tweede zetel bij in de raad. We zijn benieuwd waarom jij op ons hebt gestemd!

D66-fractie Aa en Hunze

Beeld: Herman van Oost (Persbureau Drenthe)

Beste D66 Aa en Hunze kiezer,

Wij zijn erg blij met de verkiezingsuitslag in onze gemeente. We groeien met 100% van 1 naar 2 raadszetels. We willen je heel hartelijk bedanken voor jouw steun en vertrouwen.

En nu gaan we hard aan de slag om onze ideeën zoveel mogelijk gerealiseerd te krijgen. En jij kunt hierbij helpen. We willen namelijk graag van je weten wat jouw overwegingen zijn geweest om op D66 Aa en Hunze te stemmen. Dit kan ons helpen om de juiste richting op te slaan en de juiste keuzes te maken voor de komende jaren. We hopen dat je even de moeite wilt nemen om onderstaande vragenlijst in te vullen. Je kunt dit anoniem doen maar we zouden het liefst aan de hand van de vragenlijst met jou in contact komen. Maar dit laten we aan jou over.

Wellicht zou je het leuk vinden om eens bij onze fractie aan te schuiven of overweeg je om ons te steunen door lid te worden. Schroom dan niet om contact met ons op te nemen of een onze mensen aan te schieten.

Alvast bedankt voor jouw energie.

Team D66 Aa en Hunze
Arie Fonk, Bert Jager, Jan Willem Brinkhorst, Bob Geudeker, Marita de Groot, Bert Jansen, Mark Schenkel, Marieke de Vries, Anton Bardie, Wim Bijsterbosch en Simon Wisselink.