D66 start campagne met fietstocht

Op zaterdag 12 februari 2022 start D66 Westland de verkiezingscampagne met een fietstocht door negen Westlandse dorpen. Met deze milieuvriendelijke actie laat D66 zien dat fietsen gezond is en dat iedereen een bijdrage aan een beter milieu kan geven door vaker de auto te laten staan.

Drie routes die eindigen in Naaldwijk

De kandidaat-raadsleden fietsen vanaf 10.00 uur in drie groepen door de dorpen en gaan daar in gesprek met bewoners en vertegenwoordigers van organisaties. Er zijn routes door Maasdijk en De Lier, door Wateringen, Kwintsheul en Honselersdijk en door
‘s-Gravenzande, Monster en Poeldijk. Alle fietsers eindigen in het centrum van Naaldwijk waar lijsttrekker Benjamin Hofland rond 14.00 uur het officiële startsein van de verkiezingscampagne zal geven. Bezoekers van het Naaldwijkse winkelcentrum krijgen een plantje mee om hun tuin of balkon te verfraaien en zo Westland groener en fleuriger te maken.

Beeld: D66 Westland

Duidelijk progressief middengeluid

Benjamin Hofland: “Er staat een meer dan enthousiast team klaar om Westland hernieuwd kennis te laten maken met D66. Bij de Tweede Kamerverkiezingen van vorig jaar brachten bijna 7000 Westlanders hun stem uit op onze partij. Wij hopen dat ze ook nu, maar dan op lokaal niveau, ons hun vertrouwen willen geven. De afgelopen twaalf jaar hebben wij in de gemeenteraad een duidelijk progressief middengeluid laten horen en daar gaan we als middenpartij de komende periode zeker mee door.”

In elk dorp is informatie te krijgen over onze plannen

De drie fietsroutes zijn op zaterdag 12 februari te volgen via Instagram en Twitter. In elk dorp is er gelegenheid om informatie te krijgen over de plannen van D66 voor de komende jaren.