Kansen voor Velsen

D66Velsen in 66 seconden

LET OP: auteursrechten ontbreken. S.v.p. de auteursrechten invullen voor deze afbeelding before using it.

D66Velsen is een optimistische partij die denkt in kansen, maar wij zien ook uitdagingen. Corona zorgt voor meer eenzaamheid, minder schooluren en ondernemers die moeilijk rondkomen. Veel mensen kunnen geen passende woning vinden in de gemeente, luchtverontreiniging zorgt voor meer gezondheidsproblemen en kinderen die opgroeien in armoede krijgen geen eerlijke kansen. Uitdagingen bieden echter ook een kans om deze op te lossen, dat is waar D66Velsen voor staat.

In het verkiezingsprogramma Kansen in Velsen geven wij aan welke kansen wij zien, maar ook hoe we die willen benutten. Het verkiezingsprogramma staat vol met kansen voor bijvoorbeeld een betere veiligheid, sterkere en duurzame economie en een verbindend cultuurbeleid. Maar ook kansen voor typische D66 onderwerpen, zoals meer betaalbare woningen, een goed klimaat en goed onderwijs. Elk hoofdstuk is afgesloten met concrete speerpunten die samen 66 kansen vormen die D66Velsen ziet voor Velsen.

D66Velsen staat voor een gemeente die iedereen vrij laat, maar niemand laat vallen.

Download hier de 66 kansen voor Velsen.