Freerunpark

Lokatie Baanhoek west Beeld: René de Munck

Langs de Spoordijk zijn diverse stukken braakliggend gras als mogelijke plek voor een Freerun lokatie mogelijk.

Door een schenking in het kader van de appeltjes van oranje aan de Stichting de Woeste Weide zijn zij in contact gekomen met SJOS en de initiatief nemers van de Free Run school in de voormalige ford garage aan de Rembrandlaan. Gezamenlijk hebben zij een plan ontwikkeld om jongeren aan het Free Runnen te krijgen.
Dit jaar worden de eerste jongeren geholpen met een bijdrage om voor hun de eerste beginselen van het Free Runnen mogelijk te maken.
Maar van het een komt het ander, al snel kwam de vraag om samen met sponsoren en de gemeente een lokatie te zoeken voor een buiten baan. Samen met SJOS en Stichting de Woeste weide zijn de eerste plannen gemaakt. Alles is nog mogelijk, veel werk moet nog worden verzet. Maar nu al wil D66 Sliedrecht dit tot een speerpunt maken voor de komende coalitie onderhandelingen.

Sport verdient meer aandacht in Sliedrecht.

Rene de Munck

Initiatieven zíjn alleen uitvoerbaar door veel hulp, niet alleen financieel. Wie wil mee denken. Wie wil mee bouwen. Wie kan mee financieren. Neem contact op met SJOS, stichting de Woeste weide of met René de Munck. Samen gaan we dan zoeken naar oplossingen.

LET OP: auteursrechten ontbreken. S.v.p. de auteursrechten invullen voor deze afbeelding before using it.